Univerzitná knižnica - Vedecké odborné časopisy
Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/27
Browse
3 results
Search Results
Item Štruktúra aktivít na jednotlivých ekonomických úrovniach z pohľadu inovácií(Žilinská univerzita v Žiline, 2021) Loučanová, ErikaV súčasnosti sú krajiny na celom svete v značnej miere ovplyvnené najmä pandémiou koronavírusu COVID-19, zmenami klímy a environmentálnou a sociálnou neudržateľnosťou. Na prekonanie týchto výziev sa využívajú rôzne nové technológie, postupy a procesy, prostredníctvom špecializovaných inovácií a rekonfigurácie vzťahov medzi entitami zapojenými do sociálno-technického systému zohľadňujúceho aspekty mediamatiky. Rozvíjajú sa technológie vytvárajúce nové podnikateľské prostredie alternatívnych postupov. Tento príspevok sa zaoberá štruktúrou aktivít na jednotlivých ekonomických úrovniach z pohľadu inovácií a mediamatiky.Item Benchmarkingové porovnávanie služieb elektronického bankovníctva ako ekologickej inovácie(University of Zilina, 2020) Loučanová, ErikaThe aim of the paper is benchmarking by comparing selected electronic banking services of Slovak banks as a form of eco-innovation with a focus on innovation in this sector. We point out the differences between the services offered in individual banks, which provide it within the portfolio of their services, as well as the identification of customer requirements. Based on the results, we can state that the customer has not largely mastered the innovations, but they are nevertheless very important from the perspective of the future.Item INTEGROVANÉ OBSLUŽNÉ MIESTO OBČANA AKO INOVÁCIA V OBLASTI ROZVOJA PODNIKANIA Z POHĽADU SPOKOJNOSTI ZÁKAZNÍKOV(Žilinská univerzita v Žiline, 2019) Olšiaková, Miriam; Loučanová, Erika; Hešková, SimonaThe paper focuses on evaluating the satisfaction of customers with an Integrated service point provided by the Slovak Post as an innovation in the area of business development offering the access to electronic services of the state in one assisted place. The primary method was questioning. Based on our findings, we can see the positive acceptance of this market innovation by customers and high satisfaction with provided service.