Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod

Permanent URI for this communityhttps://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/54

Elektronický vedecký časopis Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod je profesne a obsahovo zameraný na problematiku z oblasti poštových a telekomunikačných podnikov ako i prudko sa rozvíjajúcej oblasti elektronického obchodovania. Jeho cieľom je poskytnúť čitateľovi čo najnovšie vedecké informácie zrozumiteľnou, prístupnou formou a pomáhať k ďalšiemu vedeckému rozvoju príslušnej problematiky. Časopis by mal byť obrazom vedecko-výskumnej, vývojovej, pedagogickej činnosti a ďalších činností na trhu komunikácií a riadenia spoločnosti pri prechode na znalostnú ekonomiku.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    CELOŽIVOTNÁ HODNOTA ZÁKAZNÍKA PRE PODNIK A JEJ VÝZNAM V RÁMCI STRATÉGIE DIFERENCOVANÉHO CRM 1. časť
    (Žilinská univerzita v Žiline, 2017) Strenitzerová, Mariana
    The contribution is devoted to the proposal of differentiated strategy of CRM in the particular service company. There are various needs, requests customer behavior taken into consideration as well as their contribution and lifetime added value for the company. The first part of paper is founded on the current CRM analysis in the particular service company and suggest the new segmentation of customers by their customer lifetime value.
https://fpedas.uniza.sk/~ks/casopis/index.htm